Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Μέγεθος Κειμένου

Αντίθεση

Default
White - Black
Black - White
Blue - Yellow

Εκφώνηση Κειμένου

 

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία και πατήστε  ΑΠΟΣΤΟΛΗ .

Με την παραλαβή της, ενεργοποιείται η κλήση σας και ένας ειδικευμένος τεχνικός θα επικοινωνήσει μαζί σας  ώστε να καταγράψει τα προβλήματα που έχετε παρατηρήσει και να ορίσετε το χρόνο της επίσκεψης του.

Fields marked with * are required.

Σε περίπτωση που ο εξοπλισμός σας χρειαστεί επισκευή τότε : 

  1. Το κόστος των ανταλλακτικών και των αναλωσίμων που θα απαιτηθούν  για την αποκατάσταση της βλάβης, βαρύνει τον πελάτη.
  2. Για την αποκατάσταση βλαβών συσκευών που φέρουν αναλώσιμα υλικά, με ευθύνη του πελάτης πρέπει να διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά καινούργιων και γνήσιων αναλωσίμων. 
  3. Ο χρόνος που δαπανάται κάθε φορά για την παροχή επί τόπου Τεχνικής Υποστήριξης πιστοποιείται με την υπογραφή του Πελάτη στο σχετικό Δελτίο Τεχνικής Υποστήριξης και χρεώνεται με τα εξής ποσά.
    • Το κόστος επίσκεψης /διάγνωσης του προβλήματος του εξοπλισμού ανέρχεται στο ποσό των €40,00 συν Φ.Π.Α. (Έως δυο συσκευές)
    • Το Κόστος αποκατάστασης βλάβης (δεν περιλαμβάνονται ενδεχόμενα ανταλλακτικά) ανέρχεται στο ποσό των €80,00 συν Φ.Π.Α. (ανα συσκευή ) .Σε περίπτωση που έχει προηγηθεί επίσκεψη ελέγχου  και ο τελικός πελάτης έχει χρεωθεί το κόστος διάγνωσης, τότε αυτό θα αφαιρείτε από το συνολικό κόστος επισκευής.   
  4. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την διατήρηση αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων ή προγραμμάτων καθώς και για την ασφάλεια των ιδιόκτητων εμπιστευτικών και απόρρητων πληροφοριών του.
  5. Εάν ο χώρος του Πελάτη βρίσκεται πέραν του λεκανοπεδίου Αττικής, η προσαύξηση με τον χρόνο μετάβασης & επιστροφής τεχνικού και τα έξοδα παραστάσεως καθορίζονται κατά περίπτωση.
  6. Η παροχή υπηρεσιών εκτός εργασίμων ωρών ή ημερών ενεργοποιούνται μόνο κατόπιν αιτήσεως του πελάτη και υπόκειται σε προσαυξήσεις.
  7. Η ανάθεση της μεταφοράς του Μηχανογραφικού εξοπλισμού στην ASIS από και προς τον χώρο του Πελάτη βαρύνει τον Πελάτη και καθορίζεται σύμφωνα με τους όρους του χρόνου μετάβασης & επιστροφής τεχνικού.(5, 6)
  8. Η εξόφληση του ποσού που προκύπτει συνολικά για την Παροχή Υπηρεσιών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων  γίνεται τοις απολύτου μετρητοίς.
  9. Τα σχετικά παραστατικά δύναται να  αποστέλλονται  με ηλεκτρονική μορφή  σύμφωνα με το N.4093/2012 και την ερμηνευτική εγκύκλιο του ΚΦΑΣ ΠΟΛ 1004/2013 ( αρθρο2 παράγραφος 5 )  Π.Δ 186/1992 και  ΠΟΛ:1049-21/03/2006.
  10. Σε περίπτωση που ο εξοπλισμός μεταφερθεί στην έδρα της ASIS και μετά από την παρέλευση 3 μηνών οι συσκευές θα αποστέλλονται από την αποθήκη της ASIS σε εταιρεία ανακύκλωσης συσκευών χωρίς άλλη ειδοποίηση.
  11. Τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν για την αποκατάσταση της βλάβης, παραμένουν στην κυριότητα της ASIS έως την οριστική αποπληρωμή του ποσού που προκύπτει από το σχετικά παραστατικά πώλησης. Η ASIS διατηρεί το δικαίωμα αφαίρεσης των συγκεκριμένων ανταλλακτικών καθώς και την έκδοση των σχετικών πιστωτικών τιμολογίων σε περίπτωση που η αντίστοιχη αποπληρωμή θεωρηθεί εκπρόθεσμη.
  12. Η ASIS αναλαμβάνει την διεκπεραίωση και αντικατάσταση των ανταλλακτικών υπό καθεστώς εγγύησης τους για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα όπως ορίζει ο εκάστοτε  κατασκευαστής του εξοπλισμού.
  13. Η ASIS διατηρεί αντίγραφο του αιτήματος επισκευής και του δελτίου τεχνικής εξυπηρέτησης για διάστημα 12 μηνών.
  14. Η χρονική ανταπόκριση της ASIS σε αίτηση του Πελάτη για Παροχή Υπηρεσιών που αφορά Μηχανογραφικό Εξοπλισμό μπορεί να ανασταλεί προσωρινά ή να μην πραγματοποιηθεί λόγω εκτάκτων καταστάσεων και φαινομένων. Τέτοιες έκτακτες καταστάσεις  μπορούν ενδεικτικά να αναφερθούν οι περιπτώσεις  πυρκαγιών, πλημμυρών, σεισμών, διαδηλώσεων και ταραχών, πιστωτικών αναστολών, πολέμου κλπ.
  15. Οι όροι και οι προϋποθέσεις της παρούσας παροχής τεχνικής υποστήριξης θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι του συνόλου των από κοινού συμφωνημένων όρων παροχής υπηρεσιών από την ASIS.
  16. Η ASIS έχει προβεί σε όλες κατά την κείμενη νομοθεσία διαδικασίες και ενέργειες που απαιτούνται για την τήρηση του εμπιστευτικών πληροφοριών και  δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.                  «Εμπιστευτική Πληροφορία» νοείται το σύνολο των πληροφοριών που κατέχονται από το μέρος που ανακοινώνει και αποκαλύπτει αυτές, οι οποίες πληροφορίες δεν είναι γνωστές στο κοινό, όπως το λογισμικό, τα βιομηχανικά σχέδια του προϊόντος, η πολιτική τιμών, οι πληροφορίες σχετικά με την προώθηση και τις πωλήσεις, το πελατολόγιο, η τεχνογνωσία, τα επιχειρηματικά μυστικά, οι οποίες προσδιορίζονται ως εμπιστευτικές ή/και  ανάλογα με τις περιστάσεις σχετικά με την αποκάλυψή τους, επιβάλλεται να τις διαχειριστούν με εμπιστευτικό τρόπο. Εμπιστευτικές δεν είναι οι πληροφορίες οι οποίες είτε είναι ήδη ή έχουν καταστεί κοινώς γνωστές χωρίς υπαιτιότητα του συμβαλλόμενου ή παραβίαση συμβατικής του υποχρέωσης, είτε έχουν δοθεί προς δημοσίευση με την έγκριση του  συνεργάτη ή των πελατών του . Δεν παύει όμως να είναι εμπιστευτική μία πληροφορία επειδή τυχόν κατ΄ ιδίαν τμήματα ή συστατικά αυτής είναι κοινώς γνωστά. ( δείτε επίσης τον ιστοχώρο της ASIS  http://www.asisnet.gr/about_us/privacy/ ).

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

 

Example Page

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?