Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Μέγεθος Κειμένου

Αντίθεση

Default
White - Black
Black - White
Blue - Yellow

Εκφώνηση Κειμένου

 

Συμβόλαια υποστήριξης


Για να διατηρείται τον εξοπλισμός σας στην αρχική του κατάσταση εμπιστευτείτε το ειδικευμένο προσωπικό και τις Συμβάσεις Συντήρησης της ASIS

 

Επέκταση εγγύησης κατασκευαστή

Σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αφορούν όλες εκείνες τις εργασίες που απαιτούνται για την ορθή λειτουργία του μηχανογραφικού εξοπλισμού που χρησιμοποιείται από την επιχείρηση χωρίς περεταίρω χρεώσεις.

 

On call τεχνική υποστήριξη εντός καθορισμένου χρόνου  προαγορά ωρών τεχνικής υποστήριξης

Σε υπηρεσίες που παρέχονται μετά από κλήση του πελάτη (on call). Στην περίπτωση αυτή, η ASIS αναλαμβάνει να έχει διαθέσιμους μηχανικούς, οι οποίοι μετά από κλήση του πελάτη και εντός προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος (π.χ. εντός 6 ωρών ), μεταβαίνουν και αποκαθιστούν το πρόβλημα που υπάρχει στην εγκατάσταση. Στην κατηγορία αυτή μπορεί να περιλαμβάνονται και υπηρεσίες αντικατάστασης του εξοπλισμού (back up μηχανήματα), μέχρι την αποκατάσταση του προβληματικού εξοπλισμού.  Η υπηρεσία αυτή παρέχεται με την προαγορά ωρών τεχνικής υποστήριξης την οποία, ο πελάτης «αναλώνει» εντός 12 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

 

Μόνιμη on site παρουσία μηχανικών

Σε υπηρεσίες που παρέχονται βάσει συμβάσεως σε μόνιμη βάση (π.χ. μόνιμη παρουσία τεχνικού σε συγκεκριμένες μέρες ή full time στον χώρο του πελάτη, πλήρες outsourcing του μηχανογραφικού συστήματος της επιχείρησης κ.λ.π.). Η υπηρεσία αυτή αποτελεί την πιο ουσιώδη παροχή που διαθέτει  η ASIS, διότι παρέχει στην επιχείρηση και σε συνεργασία με τον αρμόδιο EDP Manager, την δυνατότητα της χρήσεως των μηχανικών της ASIS, σε σταθερή βάση στις εγκαταστάσεις του και με συγκεκριμένη διάρκεια, π.χ. 3 φορές την εβδομάδα επί 4 ώρες. Με τον τρόπο αυτό όλη ευθύνη της λειτουργίας του μηχανογραφικού εξοπλισμού, μεταφέρεται στην ASIS, ενώ η επιχείρηση λειτουργεί απρόσκοπτα.  Είναι προφανές ότι η παραπάνω υπηρεσία παρέχεται καθ΄ όλη την διάρκεια της συμβατικής περιόδου  (π.χ. ένα έτος) και είναι συνεχής (π.χ. κατά την διάρκεια της αδείας του μηχανικού, η ASIS αντικαθιστά τον απόντα μηχανικό με άλλον).

 

Συμβάσεις κατά παραγγελία                                                                                     (migration, deployment, disaster recovery, web hosting, project management κλπ.)

Επειδή όλες οι επιχειρήσεις έχουν διαφορετικές ανάγκες σε θέματα παροχής και διαχείρισης πληροφορίας, (για παράδειγμα πολλά υποκαταστήματα, ενοποίηση αποτελεσμάτων, εξειδικευμένες ανάγκες για reporting στο top management κ.λ.π.), κάτι που ενδεχομένως δεν καλύπτεται από τις υπάρχουσες στην αγορά εφαρμογές, η εταιρεία αναλαμβάνει την ανάπτυξη εφαρμογών προσαρμοσμένων στις ανάγκες του πελάτη (custom made εφαρμογές), χρησιμοποιώντας όλα τα σύγχρονα εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού. Η υπηρεσία αυτή παρέχεται κατόπιν συμφωνίας , μέσω τις οποίας καθορίζονται οι προδιαγραφές και ο χρόνος υλοποίησης του έργου.

 

 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

 

Example Page